Mengapa Awan? Mengapa Angin?

- di situ kurakamkan hari-hari semalamku.

Wednesday, January 3, 2018

Selamat Bertugas Di Tempat Baharu Pn Daing..

Hari ini Rabu, 3 Januari 2018. 

Petang tadi, aku dan guru-guru Tingkatan 6 SMK Sungkai meraikan pertukaran Puan Daing Nazatul Shima ke Kedah. Majlis diadakan di Restoran TR Tomyam, Slim River. Apa nama tempat bertugas beliau yang baharu aku kurang periksa pula.

Terima kasih aku ucapkan kepada barisan guru-guru Tingkatan 6 SMK Sungkai yang sudi menjemput aku untuk turut serta. Ini merupakan peluang untuk aku bertemu mereka. Masih terasa kemesraan seperti dulu-dulu juga sebelum aku bersara. Adat berkhidmat, pertukaran tempat kerja (mengajar) itu perkara biasa, berdasarkan keperluan diri dan keperluan perkhidmatan.

Apapun untuk Puan Daing Nazatul Shima Daing Osman, diucapkan Selamat Maju Jaya dalam apa jua tugas yang dipertanggungjawabkan nanti di tempat yang baharu.






No comments:

Post a Comment